Fizjo-med Mariola Baranowska

Plany treningowe

Fizjoterapia na stole zajmuje się leczeniem bólu, rozluźnianiem i innymi technikami wykonywanymi w celu zniwelowania objawów problemu.
Natomiast jeśli chcesz wyeliminować przyczynę dolegliwości, a przez to uniknąć ich w przyszłości – musisz wdrożyć odpowiednie ćwiczenia profilaktyczne.

Najczęstsze problemy:

1. Wracające dolegliwości bólowe.
Masz problem z wciąż wracającą kontuzją? Rozluźnienie pomaga na chwilę, ale po powrocie do stałych obciążeń treningowych lub tych związanych z pracą, problem ciągle wraca?

2. Przewlekła kontuzja.
Może biegasz i co jakiś czas odzywa się kolano, albo inna struktura, wymuszająca przerwę w treningu?

3. Leczenie bólu.
A może bolą Cię plecy i nie wiesz jakie ćwiczenia byłyby odpowiednie, żeby pozbyć się bólu raz na zawsze?

4. Niewłaściwy plan treningowy.
Przygotowujesz się do testów sprawnościowych, które umożliwią rozwój Twojej kariery zawodowej? Chciałbyś trenować bieganie w sposób zrównoważony, ale tak żeby poprawić parametry wydolnościowe i poprawić czasy? Sam układasz sobie trening, ale masz pewne wątpliwości co do jego skuteczności? Trening z aplikacji lub internetu nie jest odpowiednio zindywidualizowany, jak na Twoje potrzeby?

5. Jak zacząć uprawianie aktywności fizycznej?
Może chcesz zacząć uprawiać jakąkolwiek aktywność fizyczną, ale boisz się robić to na własną rękę?

6. Planowanie treningu zastępczego.
Masz przerwę w treningu, bo kontuzja uniemożliwia pełne obciążenia treningowe i szukasz treningu zastępczego, który pozwoli Ci zostać w formie, aż do pełnego wyleczenia oraz będzie w stanie je przyspieszyć?

7. Niepełny trening.
Trenujesz jakiś sport w klubie, ale widzisz, że brakuje tu innych form aktywności wspomagającej wyczynowy trening, takich jak: siłownia, rozciąganie, mobilność, rolowanie?

Biegowe plany treningowe

Możemy Ci pomóc układając zindywidualizowany plan treningowy i informując Cię – na co zwrócić uwagę, jak technicznie wykonywać określone założenia oraz czego unikać w zachowaniu około treningowym.
Zapraszamy do kontaktu.